Page 7

Infonews n15(OK4)

Notícies Noticias News μ 07 El Museu Olímpic i de l’Esport, plató de televisió per un dia El Museu Olímpic i de l’Esport, plató de televisión por un día. Olympic and Sport Museum television studio set for a day Els esportistes Gervasio Deferr, Jessica Vall i Álex Abrines entrevistats pels alumnes de l’escola Miquel Bleach Sota el paraigües del projecte Tàndem (partenariat pel MNAC i impulsat per la Fundació Catalunya – La Pedrera) i amb la col·laboració del presentador Jordi Gil i Tv3, hem viscut una gran jornada esportiva al Museu Olímpic. Los deportistas Gervasio Deferr, Jessica Vall y Álex Abrines entrevistados por los alumnos de la escuela Miquel Bleach. Bajo el paraguas del proyecto Tàndem (partenariado por el MNAC e impulsado por la Fundació Catalunya – La Pedrera) y con la colaboración del presentador Jordi Gil y TV3, hemos vivido una gran jornada deportiva en el Museu Olímpic. Sports personalities Gervasio Deferr, Jessica Vall and Álex Abrines interviewed by pupils from Miquel Bleach School Under the auspices of the Tàndem project (partnered by the National Art Museum of Catalonia, MNAC, and promoted by the Catalonia-La Pedrera Foundation) and with the participation of presenter Jordi Gil and Tv3, we had a great day devoted to sport at the Olympic Museum.

Infonews n15(OK4)
To see the actual publication please follow the link above